A diákok átlag alatt teljesítenek az együttműködő problémamegoldásban
Átlag alatti a magyar diákok teljesítménye az együttműködő problémamegoldásban - derült ki a PISA 2015-ös felméréséből, amelynek újabb kötetét adta közre az OECD.
A háromévente végzett világszintű kompetenciafelmérésben szinte mindig az OECD-átlag alatt teljesítettünk. Ez a most publikált, kollaboratív problémamegoldást vizsgáló modulban is így történt, ám ezúttal rosszabb lett a helyzet: a régióban is sereghajtók vagyunk.
Továbbiak a témában:
http://24.hu/belfold/2017/11/21/problemamegoldasban-is-a-leggyengebbek-kozott-a-magyar-diakok/
Az oktatási rendszer 2013-ban kezdett átalakításának eredményei legkorábban a 2018-as és 2021-es PISA felméréseken mutatkoznak majd meg - hívta fel a figyelmet az oktatási államtitkárság.
http://www.kormany.hu/hu/emberi-eroforrasok-miniszteriuma/hirek/sajtokozlemeny-pisa-eredmenyek